Cicegimm477 Tugba5834 eskiden olsa erken derdim ama bence iyi doğana kadar üç yaş olur . Ben o zamanlar yapmadigima pişman oldm şuan oğlum 3 buçuk yaşında ama bizimde olmuyo 😁
Bertugnunannesi Tugba5834 bende oglum iki yaşına gelince düşünüyorum dogana kadar üç olur akıllanır en azından yemeğini yer tuvaletine gider kreşe başlar bence zamanlama mükemmel gazsız bir bebek olması dileğiyle
Efy Benim kızımla oğlum arasında tam 3,5 yaş var keşke daha erken olsaydı kardeşi diyorum şu anda da bi sıkıntı yok ama yaş aralığı ne kadar az olursa o kadar iyi bence
Tugba5834 Myagmurr uyku sorununuz yok galiba sizin ben en çok ondan korkuyorum oğlumda çok çektiğim için 😀
Ecemilay Tugba5834 benim gibi düşünen biri daha 🫣🫣 kızım hiç uyumuyor 2. Eşim çok istiyor ama resmen çocuğa tövbe ettirdi kızım doğdu doğalı günlük en fazla 3-4 saat uyur o da 5 dakika 10 dakika şeklinde çalışıyorum bi de aşırı yoruldum
buse07 Tugba5834 Yooo bence erken değil. Tabi deneyimli olarak yazmıyorum bunu ama sonuçta aralarında 3 yaş olacak ve fena değil gibi geliyor kulağa
Tugba5834 melek08 bende ondan korkuyorum ihanet gibi geliyo ilk günler çok zor geçti istiyorum ama tuhaf oldum
melek08 Tugba5834 doğum yapınca aslında ne güzel bir şey olduğunu anlayacaksınız kızım kardeşini çok seviyor onları öyle görmek çok güzel
Tugba5834 Ecemilay çok zor oluyo biliyorum ama en fazla 1 buçuk yaşına kadar zor oluyor hersey sonrasında düzenli oluyo şuan kendi kendine uyuyo mesela benimki alıştı sadece bezi bıraktırma işim kaldı oda olursa çok zararı olmaz bana şurda çekiceğimiz 1 1 buçuk sene sonrasında rahat olucaz eminim büyümüş olucaklar birlikte yapacağız yüzden kendime teselli veriyorum bi yandan 🙃
Myagmurr Tugba5834 yok ilk 3 ay düzensizdi ve sallardım. 3 aydan sonra saatleri düzenledim. Uyumasada uyku rutininden hiç çıkmadım mutlaka uyuttum o saatlerde. Şu son 2 haftadırda saatlerimizi tekrar düzenledim yatağa koyup emzik veriyorum direk uyuyor. Gece 8de uyuyor 2 kere besliyorum sabah 7de uyanıyor
duruguzel Tugba5834 çocuk planlıyorum deseydiniz yorum yapabilirdim. Ama zaten hamilesiniz. Tabiki sevinin. Yeni bir mucizeye tanıklık ediyorsunuz. Yeni bebeğinize hamileliğinize odaklanın kendinize iyi bakin ve sevinin. Ayrıca iki çocuk arasında 3 yaş fark tam ideal olan bence.
Tugba5834 Myagmurr birde ağlamadan siz uyandırmayın diyolar bu sefer öyle yapıcam normalde saat kurardım ilk 3 ay zaten düzeni kurmak zor olur nasıl alışırsa öyle gider bence sallamak ta yanlış ben oğlumda hep salladım alışıyor zor oluyo bu sefer