aptanil Afrodit1- Oscar ve Poker. Eğer bir köpeğimiz daha olsa adını Lodos koyardım. Poker neden hiç bilmiyorum. Eşimin tercihi.
Aybarsin_anasi Afrodit1- iki kedim var ikisi de erkek birinin ismi P.K.(pikey) diğerinin ki Toya.. ömrü uzun olsun x🌸
Nazlimu_ Afrodit1- bir oğluşumuz var ismi Sirius. Daha önceden eşimin köpeği vardı onunda adı Pakizeydi 😂
Betelgeuse_ Afrodit1- şişko ise patates ismi cok hoş olur bence 😁 bizim de kuşumuz vardi ismi Taşkın idi. Komigimize giden bir isim diye takmistik abimle