BusrAtaa Afrodit1- benim de köpüşüm var terrier cinsi adı Boss 🧡 kardeşi var o da bi yakınımızda onun adı da Mars. Bi yakınımızın da pitbull cinsi köpeği var adı Venüs. Bunun dışında Hera ve Bulut isimleri de hoşuma gidiyor 🌼
Show_must_go_on Afrodit1- bekarken köpek bakıyorduk babam vermedi tabiki PİLAV’dı adı sebebini sormayın bilmiyorum 😄
Hndealnathn Eşim oğlumun istemesi üzerine 2 köpek yavrusu sahiplendi erkek Olan Oscar disi olan pamuk.biz karismadik ikisine de oğlum koydu