UmayUrazMoms biz Ereğli’den ayrıldık maalesef 😂 Erdem beyden de hiç memnun kalmadım zaten doktor önerisi isteyen varsa kesinlikle Anadolu’daki Lütfi beyi öneririm 😂 Ereğli’yi de özledim şimdiden çok güzel yer gerçekten de ama en çok e bebek mağazasını özledim 🥲😂 siz tadını çıkarın benim yerime 🌼