Sevval37 mama ile açtırıp deneyin kaşıktan akacak kıvamda olsun. Birde şuan beğenmediği için öğürmüyor refleks olarak yapıyor yutkunmayı geliştirebilmek için. Koruyucu bir refleks 1 aya geçiyor. Şuan sadece tadım aşamasında hemen büyük bebek gibi kaseyi bitirmesini beklemeyin 1 kaşık anca