Kukulii İPhone güzel telefon ama gereksiz pahalı. Resmi not 11s kullanıyorum. Iphonedan aşağı kalmıyor. Aldığımda ıphone11 17 bin tlydi, note 11s 7 bin TL. Bu kadar uçuk fiyatlar ödemeye gerek var mı diye sordum kendime ikisini de 3 5 yıl sonra değiştiriyoruz. O zaman başka bir model daha alırım diye düşündüm 10 senedir kullandığım İPhone ü bıraktım. Pişman değilim