Marinedeniz maysa-19 iki ay sonra 3 yasina gircek canim. Ama oksurugu sanki balgamli gbi geliyor kuru oksuruk gibi degil
ozgealpaslan 1 yemek kaşığı pekmek Ocak ıcine tereyağı koy canım erısn cok az limondan sıkablrsn tercıh baya rahatlattır uyurken kafasın yüksek olmasn dikkat et bode odaya kaya tuzu koy oksuruk ıyı gelr ben kulnyrm cok faydası gordm
Marinedeniz AselNil ben de epeydir cikarmiyorum disariya havalar hep soguk gitti bir ara duzeldi o zamanda benim hic halim olmadi ama smdi biraz isinir isinmaz cikaracagim
AselNil Marinedeniz ben her çıkardığımda mutlaka biri aman üşür diyor ama hiç endişe etmeyin rüzgara çok maruz kalmasın yeter :)
Marinedeniz AselNil petegi kapatinca usumuyor mu peki? Bir kere biraz serin gibiydi odasi o gunun sabahi burnu akmaya basladi direk “/
AselNil Marinedeniz bizim uyku tulumumuz 2.5 tog :) LCde beden bulamamıştım tek beden 2.5 togdu o çok sıcak tutuyor Ev derecesi 22-23
Marinedeniz AselNil bizimde oda 23 derece ama 2,5 togla sicakliyot giymek istemuyor 1 tog var onunda icine pijama takimi ile giydiriyorum
Marinedeniz AselNil uzerimdeki su usengecligi bir atabilsem :) resmen disari cikmaya useniyorum halbuki temiz hava iyi gelcek ikimize de
Marinedeniz maysa-19 bisolnatur diye surup icmemizi onerdi canim ama oglum icmek istemiyor zorla icirdim bir kac defa halbuki bitkisel bal ve hatmi yagindan olusuyor tadi guzel yani