Benm kizimda 4 yasnda hasta olmasa da geceleri yatnca bi oksrk basliyor.alerjik dye dusndm cikmadi testte.doktor cortair hava verdi hergun kulln usye baslayncada ventoln ver 5 gun dedi 9 aydr gdyrz hep devam dyo ilaçlara ama bn vermedm hc icime snmedi cortair kullndm sadece bi sure koruyucu tedavi ventoln gbi ya etkileri yk dye .ama onu kullnrkn de oldu . Bird ebnm kizim sk usye oluyor sadece burn akntisi oksrk bu sklde hastalnyr ama nerdyse her ay oluyor .hc antibiyotik ilac vs kullanmam. En son reflu olma ihtimalini dusnuyorm bunn iicn tekrar doktora goturecegm. Reflu de kronik oksrkler yapıyormuş.