yasacmalamalo v15 detect absolute modelini aldım aslında v12 derect slim absolute+ almak istiyordum ama uzun süre stoklara gelmeyince v15 modelini almak durumunda kaldım lazer başlık v12de de var daha hafif ve tetiğe sürekli basmak zorunda değilsiniz sadece haznesi v15e göre daha küçük ve çekim gücü daha az ama dediğim gibi ben makineyi zaten eko modda kullanıyorum v12nin çekim gücü de bence gayet yeterliydi bence stokta bulan v12 almalı