Kızlar merhaba şarjlı dikey süpürge ihtiyacım var arastırıyorum ama karar veremiyorum birtürlü dyson pahalaı ama cok memnuniyetş yüksek olan herkesn bayıldıgı bir ürün ama kimse batarya konusundan bahsetmiyo kendim nette biraz arastrdm 1.2 yıl 2.3 yıl arası cogunlukla bitmiş googleden baktm baya yorum var bu beni soguttu üründen biraz batarya 2.3 bin falan 2 yulda btcekse cok maliyetli zaten spürge pahalı Philips 7.8 bin arası onunda memnuniyeti yüksek fyatta bence iyi ama ondada basma tusunun kırılma olayı varmıl ondada o kdar para verene kdar biraz daha zorlayp dyson alaym diyorum sonra batarya olayndan tekrar vazgeciyorm etrafımda kullananda yok dyson yada philips kullanan arkdaslar kac senedr kullanıyosunz cekim gücü aynı mı hala memnun musunz