Tazeanneveminigi sütte azalma olduğunu hatırlamıyorum ama çok bitkin ve yorgun düşmüştüm ben geçen sene tam ramazan ayında 6 7 aylikti bi de hareketlenme zamanında hem çok emiyodu hem hareketli ben 12 13 gün zar zor tutabildim sonra tutamadım ya enerjim kalmiyodu çünkü
3 aylık bebiste haliyle çok emer
Karar size kalmış ilkte biraz bi deneyin
Bide bi yerde okumuştum yanlış hatırlamıyorsam sütün azalmamasi için ve çok yorgun düşmemek için gün aşırı oruç tutun vs gibi bi yazıydı tam hatırlayamadım ama bi gün tutup bi gün tutmayacaksiniz öylede yapabilirsiniz