Merhaba anneler. Biz ramazan ayinda nasipse 3 aylik olacagiz. Oruc tutma konusunu danışmak istedim. Sizler oruç tutacak misiniz? Ben emzirirken çok acıkıyorum ve susuyorum. Ramazanda dayanabilir miyim hiç bilmiyorum. Bir de sütüm azalir yetmez içinde diye de korkuyorum. Sizler oruç tuttunuz mu daha önce ya da tutacak mısınız? Düşüncesi ya da tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim 🥰🥰🤗