kubratagram daha cok küçük. bağırsak kıvrımları oluşmamış. gaz sancisi cekmesi için cok erken. gaz sancisi 3 4 haftalik iken baslar diye biliyorum. ben de aynı hataya düşmüştüm bebegim 4 günlükken karni fokur fokurdu. gaz sanmistik ama megersem açmış. sütüm yetmiyor, hatta gelmiyormuş. 🤷♀️ Sarılık da artinca acı bir deneyimle tecrübe etmiş olduk. Mama takviye edince birkaç hafta rahat ettik ama sonra da gazlar başladı. Bitkisel cozumler ile atlattik. 3 aya yaklasirken hic kalmadi gibi bir sey.