kubratagram tüm yemeklerime bol kimyon koyuyordum ben. Sütümden oğluma geçsin diye. Bir bardak rezene çayı içiyordum. E bebekten kiraz çekirdeği kemeri alıp onu mikrodalgada biraz ısıtıp karnına bagliyordum, birkaç dk kaliyordu. Başını sağa sola cevirmeye başladıktan sonra bazı gündüz uykularında yüz üstü uyutuyordum. Ellerime bebek yağı sürüp masaj yapıyordum. Gaz damlası olarak biogaia ve sab simplex kullanıyordum. Bir de gaz sancıları tuttuğu zaman kovaya sıcak su koyuyordum. Beline kadar suya sokup birkaç dk öyle tutuyordum. Epey rahatlatiyordu. Bunlar sayesinde iki aylıkken atlattık çok şükür.