Bende uyuyamıyorum arkadaşlar eşim çocuğum uyudu korkuyla bekliyorum yatakta İzmir’de yaşıyorum . Çok üzülüyorum çok korkuyorum şuan ağlamak geliyo içimden sabah yemek yaparken aspiratör çalışıyordu o sırada bulaşık makinasınıda çalıştırdım hani kurutma bölümünde biraz bekler ya makina bende dalmışım yemek yapıyorum Allah’ım aspiratör sesinde var dediğim gibi makina birden kurutmaya aldı aklım çıktı ilk ne olduğunu anlamadım avizeye baktım ciddi ciddi başım döndü kalbimin atışı zaten sormayın biraz sakinleştim çocumu öpmeye gittim. Çok konuştum kusuura bakmayın ama çok korkuyorum. bir makina sesi ya ne kadar korkuttu elim ayağım titredi yürüyemedim sakin olamadım 😞 Rabbim deprem bölgesindeki insanları korusun yardımcısı olsun ben bir sesten korktum onlar napsın Allah’ım sen güç kuvvet ver Rabbim sana sığınıyoruz 🤲