sihirbakani öncelikle bebeğiniz kaç aylık? Evet sağlıklı olmadığı yönünde bilgiler var fakat bazen insan yürütece mecbur kalıyor. Ben hamileyken asla yürüteç kullanmam çok zararlıymış vs diyordum eşimde aynı şekilde. Oğlum 5 buçuk aylıkken başladı yürümek istemeye sürekli ayakta kalmak istemeye. Kucakta durmuyordu, yerde durmuyordu, yatmak istemiyordu, sürekli yürümek istiyordu ancak o şekilde sakin kalıyordu. Bütün gün yurutmekten belimiz kopmuştu artık, çünkü sürekli eğilip çocuğu koltukaltından tutmak durumunda kalıyorsunuz falan ki biz kalabalığız yani kayınvalidem kayınpederim kaynım eşim ben, bütün gün dönüşümlü çocuğu yürütüyorduk. 6.ayda artık bana tak etti dedim yürüteç kullanıcam başladık kullanmaya. 8.ayda oğlum kendi isteğiyle kullanmayı bıraktı binmek istemedi kaldırdık öylece duruyor. Yani 1 2 Ay kullanıp kenara koymak istemiyorum dediğiniz için bunu belirttim. Sizin uzun vadede kullanmak istemeniz değil çocuğun ne kadar kullanmak istediği önemli bi noktada da. Bazı bebekler görüyorum 1 yaşını geçmiş hala yurutece biniyorlar mesela ama ben bunu da doğru bulmuyorum çünkü çocuk 8. 9. Aydan sonra bağımsız harekete de alışmalı, yerde vakit geçirmeli ki emeklemeyi tutunup kalkmayı yürümeyi de öğrensin. Bizim yürüteç tecrübemiz bu şekilde uzun yazdım kusura bakmayın 🥲