Bende sizinle aynı durumdayım bebeğim yürümek istiyor ama daha küçük olduğu için denge kuramıyor Buda onu hıysuzlaştırıyor çevrem bana da aynı şekilde baskı uyguluyor ama sağlıksız bulduğum için bende almadım biz çocuklarımızı yürütenle büyüttük hiçte bişey olmadı çikolata yedirdik bişey olmadı emziğini şekere batırdık bişey olmadı bak büyüdüler diye başka şeyleri de ekleyerek baskı yapıyorlar ama benim bebeğim benim kararım motor ve mental gelişimi açısından yürüteçsiz yürümeyi öğrenmesi bence daha doğru geliyor zaten önceliğimiz bebeğimiz tüm zamanımızı ona harcamalıyız diye düşünüyorum