Biz neocate kullanıyoruz şuan 10 aylık olmak üzereyiz.4 aylıkken başladık mamaya ama daha çok emziriyordum tabi bu yüzden diyet yapıyordum, çoklu gıda alerjisi var bebeğimin. En başta pekmezle denedim o rahatsız etti bebeğimi, pişik gaz ağlama krizleri baya rahatsız oldu. Doktor vanilya çubuğunu önerdi onunla denedim onunla da çok güzel içti ama ona da aynı şekilde tepkiler verdi. Ben de mamaya birkaç gün ara verip tekrar sade bir şekilde verdim, sorunsuz içti. Sanırım o süreçte alıştı tadı ve kokusuna. Emzirmeyi de bir ay önce bıraktım, diyete o kadar dayanabildim 2. Aydan beri diyet yapıyordum ve çok fazla şey olunca 9. Aya kadar emzirebildim. En son deri testi yaptırdık negatif çıktı sonuçlar, şimdi yavaş yavaş diyeti açmaya başladık direkt bebeğimde deniyorum