1prenses1prens_ bir kaç biz PROGRMİN AS kullandık daha sonra eczacımız bize aynı mama içerik olarak hiçbir değişiklik olmadığını bu firma sadice isim değişikliği yaptığını söyledi valla onu bunu bilmem ama iyikide değişti o kadar iğrenç kokardı ki anlatamam agzı yüzü günde yüz kere kıyardım yine kokardı sürekli gün içinde ara sıra kusardı üstünü sürekli değiştirirdim çok pis kokardı bebeğim sürekli duş aldırırdım sürekli suyun içindeydi 😁şükür değişti diyorum bana göre bu daha iyi kokusu az hiç kusmuyor çok memnunum