Bizde Adana da hissettik. Tam hayatımı normale cevirmeye çalışıp evime girmiştim. 17 katlı binanın 11. Katındayız altta dükkan var 13e tekamül ediyor yüksekliğinin ve yine bina yıkılacak altında kalacağız sandim. Daha fazla kaldırmıyor psikolojim her seferinde mememi açıp kızımla yatıp ölmeyi bekliyorum gibi geliyor 😭