Elizaninanasi01 Adana’da fena hissettik yıkılan bina yok şükür ama hstayda Göçük altında insanlar varmış Allah yardımcıları olsun inşallah
Lunaluu Elifffinnn10 hafif hasarlı evleri olanlara çadır bile vermiyorlarmış ne yapsın bu durumda olanlar mesela.
leopar Yagmursonrasitoprakkokusu bizde çıktık 2 saat kadar sonra gene Ece geçtik mecbur ne yapalım :(