bebeğim 2 aylık ben 3.ayda başlayacağım en çok ölüm 6 aydan kücük bebeklerde oluyormuş,en riskli grup.1 yaşı beklemek tehlikeli geliyor bana aşı için. aşı ağır mağır,hastalık daha ağır.Allah göstermesin basit bir grip bile menenjite çevirebiliyor ve teşhisi konulana kadar bebekte hasar bırakıyor..