mrsjale merak etmeyin ilk çiş de zorlanır onun dısında hiç bi şeyi kalmaz Allahın izniyle biz kardeşimin önerisiyle sedasyonlu lokal anesteziyle yaptırdık çünkü oglum aşırı hareketli ekran vs bilmedigi için de onu oyalayacak bi şey yoktu izletelim de dursun diyebileceğimiz ameliyathane de sünnet oldu kardeşim hemşiresiydi odasına geldiginde sargı bezi vardı doktor düşene kadar kalsın dedi sonrası için terramycn krem verdi sargı bezi hastanedeyken düştü kremi sürüp bezledim günde iki kez sürmen yeter dedi kardeşim de zararsız bi göz kremi istedigin kadar sür diyince bende her altını açtıgımda sürdüm kurumasın yapışmasın diye 1 haftaya da iyileşiyo zaten hiç merak etmeyin bende keşke yaptırmasaydık diyip kendime çok kızdım agladıgında ama sonra ilerisi için onun psikolojisini düşününce iyi ki yaptırmısım dedim hem ileri dönem de hareketi kısıtlanacaktı hem de bi şeyleri anladıgında psikolojik olarak çok etkilenecekti çok geçmiş olsun size de damatlıklarıyla da görelim inşallah🙏🏻