guzide18- doğum sonrası iki ay bu tarz şeyler yaşaman normal diye biliyorum. Bende geç kabullendim bebegimi. Doğduğunda alıp koklamadim bile sadece hamilelik yükünden kurtulduğum için mutlu olmuştum ve yapmam gerekenleri zorunda oldugum icin yapiyordum. Kendine yuk etmeden gececek buyuyecek ve bana ihtiyaci zaten kalmayacak diye dusunmeye calis istersen. Lohusalik bana hamiellikten uzun gelmsiti. Ama annesi o iki ay hatta 3. Aydan sonra ballaniyorlar resmen. Şimdi 6 aylik olduk sarılmalara doyamıyorum. Geçecek buna inan ve sadece yapman gerekenleri yap.. Suan sana en çok ihtiyacı olduğu zaman ve bu süre giderek azalacak.. Kendi kendine oynayacak, geceleri uyuyacak, ek gıdaya geçecek yemek yiyecek ve bir düzeni olacak. Kendine 1 ay ver her şeyin duzeldigini göreceksin. Yük değil vazife gibi gör annesi çünkü her şey geçecek..