guzide18- Harika bir hamilelik geçirip çok ağır bir lohusalık yaşadım. Lütfen emin olun, geçiyor. Gece gündüz ağlıyor, kabus görüyor, çocuğuma bakamadığımı düşünüp annemlere eşime veriyordum. İnanın hatırlayınca bile kötü oluyorum. İkinci ayda toparladım. Nasıl derseniz, her gün dışarı çıktım, her gün ama hava aldım yürüdüm, zorladım kendimi spora başladım, zorladım arkadaşlarımla görüştüm, zorladım hepsinde inanın isteyerek yapamadım. İki ay geçti ve eski halime dönmeye başladım. Yaşadıklarınız çok normal uykusuzsunuz ve hormonlar alt üst. İnanın gün geçtikçe düzelecek her şey, bebeğinize alışacaksınız. Hele size gülünce ilk kez, oldu bitti.