guzide18- 2ay olcaz 4 gün sonra. İlk günler daha kötüydüm uyku yok yeni bir süreç eski hayatım birden değişti falan adaptasyon cok zordu. Uyumadığında dişlerimi sıkarak hızlı hızlı sallayıp surat ifadesini gördüğümde kahrolduğumu bilirim… o arada kalmışlık hissi çok kötü, hiçbir suçu yok biliyorum ama idare de edemiyorum falan.. zamanla alışıyorsunuz hala daha cok yorgunum eski hayatımı deli gibi özlüyorum ama bi tık alıştım. Umuyorum ki zaman geçince daha da alışıcam