guzide18- canım benim bırakacak kimsem yoktu eğer olsaydı bende bırakır giderdim başka odaya dışarı çok ihtiyacım vardı çünkü . maalesef destek olan kimse yoktu etrafımda tek başıma büyüttüm şimdi 1 yaşında . Zaman geçmiyo deme çok çabuk geçiyo ♥️İlaç çok iyi geldi hala da kullanıyorum kendi isteğimle şu an için bırakmayı düşünmüyorum. Bana ne iyi geliyorsa onunla yapmayı öğrettim kendime yürüyüş arkadaşlarımla buluşma vs hafta sonları dışarı çıkmaya başladım tek başıma eşime bırakıp hem o da alışsın istedim çocuk bakımına. Uyku düzeni oluştukça yeni bir dil öğrenmeye karar verdim akşamları uyurken derse girdim online.Ne duygu hissediyorsam eşimle ablamla paylaştım içime atmadım.bu sürecin normal olduğunu kendime inandırdım. Belki işe başlarsam düzelirim dedim sonra öyle bi bağlandım ki işi bile bıraktım sevmiyorum istemiyorum diyen ben :)