Benim oğlum prematüre 21 aylık şuan ve 3 kelime kullanabiliyor ..
Baba mama almıyo
Abi top atmıyo
Gibi cümleler konuşuyor herkesi ismiyle hitap edip sayamadığım kadar cümlesi var sadece konuşmayla bir sorun olup olmaması anlaşılmaz prematüre olduğu için 3 yaşa kadar takipte kalması gerekiyor lütfen bazı şeyleri basite indirmeyelim .. okul hayatlarındaki başarısı direk etkiliyor… kimse evladına konduramıyor anladığım kadarıyla fakat bu kötü bir şey değil sadece fakrındalık kazanalım lütfen .