Betul1607 Oglumm_ benim bebeğimde gelişim geriliği var o yüzden geriden geliyor hani kilolu bi bebek değildi zaten 2 kilo doğmuştu baktığında normal ama gelde anlat
Oglumm_ Betul1607 doğum kilosuna göre gayet iyi maaşallah kuzuya, aslında etrafı çok takmamak lazım ama annelik işte
mysaa1 Oglumm_ Bencede zayf diyene herseye bi kulp bulursunuz bana göre iyi ben zayf çocuk severim de . İçinde kalmasın 😀