Tubasahra dışarıda yediğimde de evde yaptığım da da çilek muz harici yemiyorum en çok muz ve çilek yakıştırıyorum ben. Birde ananas ve kivi seçenekleri oluyor dışarıda genelde. Onun harici üstüne gittiğim meşhur yerlerde kestane şekeri gibi tercihleri de oluyor bir kere denedim ama hoşuma gitmedi 1 2 tane koyuyorlar sus seçerken. Birde waffle hamuru çok kalın da çok ince de olmamalı mesela bir yerde yemiştim aşırı kalındı ve içi hamur kalmıştı sicakla beraber acayip midem kötü olmuştu bir daha yemedim orda. Mesela altına çikolata tercihinde karamel,sütlü,fıstıklı,,bitter,beyaz çikolata gibi tercihleri oluyor her seferinde farklı ikili tercih ediyoruz . Ama meyve konusunda hep aynıyız ☺️