Muhammedeminannesi ben %50 banka %50 fiziksel yatırımda tutun diye bir yorum okumuştum diyelim 10 liram var 5 lirası bankada 5lirası yastık altında ama depremden sonra yağmalama vs bankanın daha güvenli olduğunu düşünmeye başladım mesela bankada kasa kiralayıp kasaya koyanlar varmış ama içeriğini banka bilmiyor ve deprem vs durumunda karşılamıyormuş hesapta olursa devlet güvencesi altında olur en azından dedim
Gerçi banka battık da diyebilir
Neyse ki dert edecek kadar yüklü param yok