turuncuportakall bende iki tane kumbara var. Biri açılan, biri açılmayan. Açılan kumbaraya para atıp biriktiriyorum ortalama altın fiyatı kadar birikince toplayıp altın yapıyorum ya da dolar yapıyorum, açılmayan kumbaraya atıyorum. TL olarak biriktirmeyin derim malum her geçen gün değer kaybediyor. Geçen açtığımda 1500 küsür bişey çıkmıştı mesela, 1 gram altın ve 20 dolar yaptım onunla. İlla altın kadar biriktirmenize gerek yok dolar da yapılabilir ceylanguller