Mrvegrkan geçmiş olsun. 27 gün nerdeyse hiç uyumadım sürekli emzirdim. Emme bitince sağdım biberonla ağzına tıkadım haline bırakmayıp zorla içirdim. Evde sarı örtü ile sarı ışığın altında uyuttum ve hergün dışarı çıkarıp kolunu bacağını açıp 15-20 dk güneş banyosu yaptırdım. Evde cam arkasından bir işe yaramıyor güneş ışığını direkt alması lazım. Ve sonunda ilaçsız tedavisiz atlattım. Tabi bu sırada ben helak oldum tansiyonum 7.4’e düştü acillik oldum vs bunları hiç anlatmıyorum. Ama yavruma canım feda, şu an 8 haftalık olduk dün üç aşı birden yaptılar bugün onun halsizliğiyle savaşıyor yavrum 😔