@Mrvegrkan Canım hiç kafana takma. Benim oğlumda yeni doğan sarılığı geçirmişti. Çok yüksek bi değere sahip olmamasına rağmen bir türlü uyanmıyordu. Doktor sık sık emzirmeye özen göster uyanmasa bile en fazla 2 saat sonunda mutlaka uyandırıp emzir dedi hem sarılık değeri artar hem kan şekeri düşer yoksa demişti.Uyandırmak için hafifçe burnunu, topuğunu sık, ıslak mendille yüzünü sil dedi. Kiminin daha kısa kiminin daha uzun sürebilirmiş bu durum kontrollerini sağladığın sürece için rahat olsun🤗 Ve şekerli su veya serum suyu gibi önerileri uygulama derim. Ki doktoruna sormadan asla yapma. Şimdi serum suyu için iyileşmezse doktorda damardan verecek bebeğe aynı şey diyenler olabilir! Bizzat kendi kuzenim geçsin diye bir an önce doktoruna sormadan bilgi almadan kafasına göre içirdiği için bu seferde kan şekeri fırlamıştı bebeğinin. Bu benim nacizane fikrim geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebişin🙏🏻