[silindi] bebeğin benlik gelişimi için yapılmaması gerektiğini söylemişti doktor. Bende yapmam gebelde ama istemsizce bazen öyle çıkıyor. Mesela birçok şeyi beraber yaptığımız için o zamanlar çoğul konuşmaktan, ona ait şeylerde de otomatik “biz” eki çıkıyor. Ayrıca yaşadığımız topraklarla alakalı, annelerimizden öyle duymuşuz öyle gidiyor…Yine de herkesin kendi tarzı, bu ülke de yaşayan biri için çok da garip bir durum değil bence.