[silindi] Kızlar sizin de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama bazı anneler bebeğiyle bütünleşmiş şekilde konuşuyor mesela şöyle işte 3 aylık olduk kırkımız çıktı diş çıkarıyoruz… Böyle sorasım geliyor ikiniz de mi diş çıkarıyorsunuz diye 😂😂 bana aşırı garip geliyor bu kullanımlar siz ne düşünüyorsunuz? Hatta çocuğun dedesi için dedemiz bile diyor ya da kendi abisinden bahsedecek diyelim ‘dayımız aldı bu elbisesini’ falan diyor 😅 evet derdim bu 😅😂😂
irva [silindi] O durum bende de var.😅 Oğlum 27 aylık hala aynı şekilde devam ediyorum o tarz konuşmalara bazen.
AlinaEmreHan1 [silindi] o dönemler hep beraber yaşıyoruz çünkü bebeğimizle( çocuğumuzla) yemeğimizi yedik, diş çakardık, hasta olduk, kırkımız çıktı bunları çocukla birlikte bende yaşıyorum çünkü 🤷🏻♀️ Normal. Garip gelmiyor
elizabeth [silindi] ağız alışkanlığı o istemsizce oluyor diye düşünüyorum yadırgamamak lazım. Ayrıca herkesin hayatına kimse karışamaz.
siriuss_ [silindi] bana göre de normal bir şey pedegoglara göre yanlış bir şey. Çocuk birey olduğunu bilmeli. Anne çocuğun ayrı bir birey olduğunu anlamalı vs.
buse07 Benim kullanmış olduğum bir tabir değil fakat saçma veya da garip de bulmuyorum açıkçası 🙂 Sizin yazınızı görene kadar da bütünleşmiş olarak da algılamamıştım hiç 😬
Ozlem2904 [silindi] onu bende yapıyorum ve amacim konusmaya tesvik ve zmanla ağız aliskanligi oluuo. Meslea diyorum ki ebesi oğlumun bugun tabagini bitirid biz çok güzel ham ham yaptık 🤗 herkesin anneligi kendine bence kim naisl butunlesmek yada butunlesmemek iatiyosa öyle yapsın ne onların bu günleri gelicek ne biz bu gunleri bidaha yasicaz
Aysegul93 [silindi] evet benimde dikkatimi çekiyor az önce 4 yaşımıza girdik yazıyordu postun birinde 😀 ne yani ikinizde mi girdiniz diyesim geliyo😀
sadeturkvatandasi [silindi] bebeğimiz konuşamadığı için onun adına konuşuyoruz o yüzden bilinçaltından öyle çıkıyor kelimeler bence. Bende pek sevmem çoğul kullanmayı ama bazen ağzımdan kaçıyor tabi.
Evaninanasi [silindi] ikiniz de mi diş çıkarıyorsunuz Diş çıkarma döneminde anamı ağlatıyorsa beraber diş çıkarıyoruz tabi. Hatta ben diş çıkarsam onun huysuzlanıp ateşlendiği dönem kadar yorulmam heralde 😂 Benim de ara ara kullandığım bir tabir 🤷🏻♀️
Askdurum [silindi] Çocuğumuzun karnı ağrısa kendimizde olmuş gibi onunla empati yapıyoruz her konuda her sıkıntısını beraber yaşıyoruz bundan doğal ne var tabiki bütünleşicez, bunu garip bulmanız çok garip açıkçası
Show_must_go_on [silindi] Bebeğimle yok ama böyle kullanımlar bu açıdan düşünüp yaptığım bir şey değildi tabi siz söyleyene kadar hiç başkasının söylemesine de takılmamıştım 😄 Ama eşim hamileyken ben hamileyiz diyordu her şeyde 😄😄
theanalikko [silindi] bebek gelişimi açısından olumsuz olduğunu düşünüyorum. Bana çok saçma geliyor bazen istemsiz kaçıyor ama