0000Bahar canım korkutmak gibi olmasın ama uykular yeniden haram oldu. Gerçi bu deprem olayı çok etkiledi. Evde kimse gülmüyor, ağlıyoruz, TV açık, çocukla ilgilenemiyotuz derken çocuk agresif olmaya başladı. Ve her şeyden korkmaya başladı. Şimdi hep bagiriryor. Ama iki gündür iyiye gidiyoruz. İnşallah sizde gecirmezsiniz. Birde eğer çok salyasi akıyor ve her şeyi ağzına götürüp isiriyorsa tetagil alıp damak masajı yapabilirsiniz. Bu gece miss gibi uyudu ♥️