bilgekizinannesi Aysegul93 çok fazla görüyorum burada bebekler hep kilolu bi de bu postu görünce ben de korktum bi an teşekkür ederim 🙏
Ilay1710 Benim de kızıma doktor süt alerjisi dedi süt ve süt ürünlerini kestik kızım kilo alamadı çünkü ben iyi beslenmediğim için kızıma kilo yapabilecek hiçbirşey yiyemedim. Alerji doktoruna gittik o da alerjisi falan yok yiyin için dedi ve benim kızım ilk ay 600 gram alırken diğer ay 1500 gram aldı. Sizin şikayetiniz de yok bizde biraz döküntü mukuslu kaka kusma vardı. Hala mukuslu kaka yapıyor kusuyor ama doktor vücudu alışıp tolere edecek dedi gerçekten de öyle oldu. Bence en kısa zamanda alerji doktoruna gidin. Neye göre alerji dedi doktor yani o önemli
Ilay1710 Bu arada bizde de huzursuzluk gaz çok vardı ama zamanla azaldı. İşin doğrusu ben probiyotiği kestim ve kızım rahatladı. Probiyotiğe bazı bebekler tepki veriyor ona da dikkat edin
admin77 Momsgirl16 qmeliyattan sonra huzursuzluk devam etti mi?Benim oğlumda 2,5 aylık iki hafta önce kasik fitigindan oldu.Rahatlar diyordum ama bizde de hep gaz,ikinma,kaka yapamama okuyor.Hic huzuru yok üzülüyorum.
Momsgirl16 admin77 Yok huzursuzluk gitmemişti bizde de. Bende sizin gibi dusunmuştum ama olmadi. 6.ayla birlikte huzursuzluk, surekli aglamalar vs azaldi diyebilirim
admin77 Momsgirl16 ya 3 ay bitince diyorlardı 6 ay olursa yandık.Sanki surekli birsey çıkarmaya çalışıyor gibi ikiniyor.sizinkide mi öyleydi gaz mi yapıyor ki?
Momsgirl16 admin77 evet ikiniyordu, masajlarla biraz gazini cikartabiliyorduk ama genel olarak her saniye çok huzursuzdu yani. Surekli agliyordu kipkirmizi oluyordu. Çoook zor zamanlar, sabredin geçecek inşallah