Merhaba anneler. Kizim 35+6 1840 gr 41 cm olarak dogdu. İlk ay 3 kilo oldu. 2. Aydan itibaren kilo alimi azalmaya basladi. Şuan 5 aylik ve 5 kilo. Boyu da 57 cm. 1 aylikken kasik fitigi ameliyati oldu. Gaz sorunu vs cok yaşadik. Şuan gaz konusunda daha iyi. Doktor süt alerjisi olabilecegini soyledi, aptamil prosyneo kullanmaya basladik. Ondan sonra tum sikayetlerimiz bitti. Kakasi vs duzene girdi. Sadece mama aliyor bu arada, beni hic emmedi. Sagarak bir sure devam ettim ama sutum kesildi. Alerjiye dair bir test yaptirmadik. Kakada kan, deride dokuntu vs hic olmadi. Sadece huzursuzluk, surekli aglama, gaz vardi. Bunlar da gecti. Sadece kilo alamama var. Ayda 200 gr ancak aliyor. Boyle olan var mi aranizda