Minkpndam hayırlısı valla her yer deprem bölgesi. Bi yerden yine bi patlak verebilir asıl beni korkutan şey ne zaman olucağı belli olmaması . Şu an her şey taze herkes diken üstünde fakat bi kaç yıla her şey unutulacak (her zaman ki gibi) ve aniden olması beni hep ürkütür