Yaptırdım 2 çocuğuma da.ama her doktor bu konuda farklı doz takvimi oluşturuyor. 10 sene önce oğlumun doktoru 13te tek doz nimenrix yeterli olur dedi öyle yaptırdık şuan kızım var onun doktoru 13te tek doz nimenrix 24te tek doz bexsero yeterli olur dedi öyle yaptiriyoruz. Devlet aşılarının yaptirdigim gibi özel asilarada önem veriyor ve çocuklarıma doktorlarinin oluşturduğu şekilde muhakkak yaptiriyorum