Songul21_01 doktorumuzun önerdiği her aşıyı istisnasız bir şekilde sorgulama bile yapmadan sadece kendi çapımda bir takım araştırmalar yaparak yapılması gerektiği ayda yaptırdım. O Ay yemek yemem aç gezerim yani peynir ekmek yerim ama sırf ücreti fazla diye yaptırmama gibi bir şeyi asla düşünmedim bile. Param cebimde kalsın diye düşünüp yaptırmadığım bir aşı evladimin hayatını etkilerse Allah korusun ona birsey olursa vicdan azabından ölürüm tabi ki. Menenjit o kadar önemli bir hastalık ki, yani yakalanan çocukların birçoğu Allah korusun ölümle sonuçlanıyor veya hayati uzuvlarından kayıplar yaşayabiliyorlar, görme kaybı vs gibi ya da felç gibi.
- Ve 5. Aylarda beksero 1. Ve 2. Dozunu yaptırdık
- Ayda nimenrix 1. Dozunu yaptırdık
Bu hafta yani 14.ayda beksero son doz ve nimenrix son doz yaptırıcaz ve bitecek. Bu hafta tahminen 2 aşıya 2500 3000 TL gibi bir para harcayacaguz ama yapacak birşey yok sağlık daha önemli. Kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ediyorum.