ankakusu5058 devlette de var çok nazikler ama düzenli aynı doktoru bulmak zor dwvleete.. ya bu arada ne abuk bişi yaşatmışlar size, Allah’ın dan bulasıcalar !! Çok sinirleniyorum böyle şeylere.. ben rahat bir hamilelik ve sorunsuz bir doğum geçirdim zaten genel anestezi sezeryan idi. Sonrası da çok kolaydı. Devlette yapmadım dopumu. Operasyon esnasında sonda takılmış, hayatımda ilk defa sonda takıldı bana :) neyse odada ayıldım falan arada gelip kontrol ediyorlar dedim hafif yanıyorum bir yanma hissi var ve sondaya rağmen tuvalete girmek ve çiş yapmak istiyorum. Kadın diyor ki torba doluyor sorun yok ama dedim bu hissiyat çokfena, dedim ki hani sistit olmuşum gibi yanıyor. Sonda da sorun var herhalde dedi ne oldu bilemedim dedi bir saat daha dayanabilir sen öıkarıcam dedim dayanırım sorun yok zaten sistem çalışıyor. Neyse ki öımardı bir saat sonra, rahat değilim yanma var açıklamam yetti mesela.. hani şımarıklık etmiyorum nihayetinde bir derdçmi anlatıyorum ve yaşayan benim.. doktorlar bunu anlamalı bence. Anlayacaklar d. Saygı dozunu kaybetmeden buu söylemek lazım abuk durumlarda hekimlere.