ankakusu5058 Merhaba anneler. Bi sorum olacak çok afedersiniz ama akıntı oluyor diye kadın doğuma gittiğimizde alttan muayene mi yapılıyor yoksa sadece tahlil filan mı yapılıyor? Utanıyorum gidemiyorum doktora bilen varsa bilgi verebilir mi
Miracinannesi52 ankakusu5058 nasıl bir akıntı regl olmadan önce çok olan bir akıntıysa normal ama enfeksiyon olabilir belki
maysa-19 ankakusu5058 daha önce gittim ben ama kadın doğum değildi.tarif edince ona uygun bı antibiyotik yazdı.simdi muayene etmek isteyebilir istemedeyebilir.bunda cekinecek bişey yok ihmal etme
ankakusu5058 Miracinannesi52 genelde su gibi ama bazen kremsi de olabiliyor. Bekarlığımdan beri olan bi durum açıkçası hep çekindim gidemedim günlük ped kullanıyorum sürekli ama şimdi namaza başladım sürekli çamaşır değişmek ped değişmek durumunda kalıyorum rahatsız olmaya başladım bi gideyim dedim ama alttan muayene korkusu var
ankakusu5058 Deletedmom_79 sadece idrar tahliliyle filan olabilen bişey midir diye kendimi kandırmak istedim galiba
Burcueliz ankakusu5058 günlük ped akıntı yapar , pamuklu çamaşır giyin ve muhakkak ütüleyin . Ütüsüz iç çamaşırı giymek kişinin kendine yaptığı en büyük kötülüklerden olsa gerek .
Miracinannesi52 ankakusu5058 bende de bekarlığımdan beri öyle var ama adet olmadan önce daha çok oluyor normal olduğunu düşünüyorum ya genelde mantar olduğunda falan kremsi ve kokulu akıntı olabiliyor ve ilişkide acı oluyor hamileliğimde olmuştu benim ama onun dışında yumurtlama döneminde de ara ara oluyor ya
ankakusu5058 maysa-19 doğumdan sonra alttan yapılan kontrol muayenelerinden mi kaldı bu korku, çekinme bilmiyorum da gideceğim inşaAllah tez zamanda bi cesarete gelip
ankakusu5058 Burcueliz aslında duymuştum günlük pedin akıntı yaptığını duymuştum kullanmayıp sürekli çamaşır değişiyorum çoğu zaman ama ütüleme tavsiyenizi uygulayayım inşaAllah 🙏🏻
ankakusu5058 Rez düşününce bile elim ayağım buz gibi oluyor da anladığım adlarıyla %90 muayene ediliyor 🙁 teşekkür ederim
ankakusu5058 Miracinannesi52 evet evet yumurtlama dönemlerinde yoğun oluyor gideceğim şu adet dönemim geçsin gitsin de gideyim
Elisaamm1612 ankakusu5058 önce sorar kokulumu hangi renk eğer enfeksiyondan şüphelenirse smear alır test alır vajinadan muayene eder tabi içerde iltihap varmı bakar
ankakusu5058 Elisaamm1612 yaaa 😟 Allahım kadın hastalıklarına gitmekten oyle hasta olmaktan çok korkuyorum zaten
Elisaamm1612 ankakusu5058 öyle valla bugündü randevum bin defa iptalmi etsem dedim ama mecbur sağlık önemli
Elisaamm1612 ankakusu5058 yok yahu içine birşey sokuyor sürüntü alıyor öyle çok hissetmiyosun bile iki dklık iş
ankakusu5058 Elisaamm1612 ay Allah razı olsun içim ferahladı. Hamileyken ben doktorun odasına girdim perdenin ardında hasta varmış ondan parça mı aldı naptı Allahım kadının çığlıklarını eşim dışardan duymuş kendimi odadan dışarı atacaktım o kadar kötüydü ki kadın yalvardı en son tamam ameliyatla alın diye o da bi ayrı korkuttu beni devlette pek iyi tecrübeler yaşamadım haliyle korkuyorum ama teşekkür ederim açıklamanız için 🤍