1avukatanne Benim bebeğimde de aynısı oldu 7 günlükken göbek bağı düştü ancak akıntı vardı doktor gümüş nitratla yaktı bir süre banyo ettirmeyin demişti işlemden bir hafta sonra banyo yaptırdık