Hareketvakti Kızlar bebeğimin göbek bapı 5.gün düştü ama alıntısı bitmiyor yani bugün 11.gün hala akıntısı var kulak pisliği gibi renginde zıbınına çıkıyor ama çok fazla değil normal mi bu ne zaman biter ?
Beraninannesii Hareketvakti Bizimde böyle oluyordu götürdük gümüş nitrat ile yaktılar iyileşti sonrasında.
Aslancikli Hareketvakti kesin doktora gotur. Bizimde oyleydi. Antibiyotikli krem verdi dr gecti 1 haftada.
Denizpoyrazz Hareketvakti merhaba canım benim kızımın 5. Gün düştü göbeği. Ama Sari akıntısı hiç bitmedi. Zibinleri hala lekeli. Doktor bir doz k vitamini iğnesi yaptı geçmedi. Sonra çubuk ile yakma işlemi yaptı yine geçmedi cocuk cereahisine gittik göbeğinde et parçası varmış meğerse. Ameliyat ile aldı doktor et parçasını ameliyat dediysem 5 dakika sürdü yani o işlem. 6 ay içinde kendiliğinden gececek dedi doktor şuan devam ediyor akıntısı ama baya azaldı. Umarım sizinki çabuk geçer.
Cgltz Göbeğimde kabuklanmaya başlayan o yere dokunmamak lazımmış. Bebeğin vücudu kanı pıhtılaştırmakta zorlanıyormuş. Eğer dokunmadığın halde devam eden bir durumsa doktora danış derim
Hareketvakti Deletedmom_100 gerçekten mi haftaya götürecektim zaten kontrol için peki iltihap için ne yapılabilir 😢
Deletedmom_100 Hareketvakti yani benim tam bir bilgim yok açıkçası ama doktor herhangi bir akma kan vs olursa getirin muhakkak demişti,korkutmakta istemem..Bilemiyorum
Hareketvakti Beraninannesii ne kadar süre akmıştı yani bizim çok mu oldu yoksa kurur mu karar veremedim ☹️
Beraninannesii Hareketvakti 7 günlükken düştü bağı 15 günlük felandi goturdugumde zibinlari lekeli oluyordu hep sızıntı şeklinde götürdük gümüş çubuk degdirdi yakma işlemi de bu şekilde acısız bir işlem 😇
NurcanPamir Endişeli bir durum değil, bizimde 5. Gün düşmüştü kan akıntı oluyordu, doktora gittiğimizde doğum olduğu gün k vitamini vuruyorlardı. Tekrar 1 mm vurdular durdu akıntı ve kanama. Eksik kalabilirmiş vitamin tekrar vurduklarında düzeliyor
Hareketvakti NurcanPamir doğumhanede yapılmış aslında ama yeterli gelmedi demek ki bende götüreyim geç kalmamışımdır değil mi şuan 11 günlük bebeğim 😔
NurcanPamir Hareketvakti ben banyo yaptırdım kesiliyordu akıntı ve kanama, sabaha tekrar kan topluyordu. Bu şekilde söylediğimizde doktorumuza bana öyle bir çözümle gelmişti. Sizde danışın tabi yine
Hareketvakti NurcanPamir başlangıçta çok az kanamada oldu düşerken sonra düştü artık kurur dedik akıntı bitmedi 🥲