AngeL-
Ben fransada dogurdum bana ilk doğduğu gün 4 saatte bir emzir dediler ve ben neee sarılık olur dedim hayır olmaz dediler ve gerçekten dedikleri gibi de oldu bebeğim sarılık olmadı hiç. hatta ilk gün bana yat uyu bebekde sende yprgun ve streslisin dediler ve iki gün bebegi emzirmem için ısrar etmediler ama her gün kontrol ettiler beni hatta ikinci gün sütün gece yarısına veya sabah doğrı gelecek dedi ve dediği gibi gece yarısına sütüm gelmişti. Ve bunu söyleyen erkek bir ebeydi. Türkiye de ebe olan tanıdığım var biz gögse bakıp ne zaman süt gelir gelmez birşey diyemeyiz demişti.