heyzil06 mama takviyesi vermedim doktorum vermememi söyledi eğer verirsem bu aşamadan sonra bir daha meme olmayacağını ve bu durumun geçici bir süreç olduğunu söyledi zaten doktoruma çok güveniyordum bebeğim o ay sadece 300 gram aldı resmen stresten saçlarım döküldü asla emmedi kafası memeyi geldi an çığlığı koparıp kafasını geri atıyordu sadece bebeğimi uyutuyordum uykuya dalınca emziriyordum bazı zamanlar açlıktan uyumuyordu uyumadığı için emmiyordu çok zordu cidden anlatamam ağzına şırınga ile süt veriyordum 1-2 damla bile olsa kardır diye düşünüyordum çok şükür 4. Ayın sonunda kendiliğinden geçti şuan bol bol emiyor