muratnannsi yani evet bir olur iki olur tamam ama sürekli sürekli de çekilmez bu tavırlar böyle insanlar. Hayatımda sevmediğim, doğrularımızın uyuşmadığı kişilerle görüşmem hiç bir zaman. Çünkü bi yerden sonra senin iyi niyetin suistimal edilir karşındaki saçma sapan bi egoya girer seni hor görür falan.. insanı iyi niyetiyle dımdızlak koyarlar ortada. O yüzden gerekeni yapacaksın. Tavırsa tavır mesafeyse mesafe. Bitti bu kadar yani 🤷