muratnannsi her şeye hayır denmeyeceği gibi her şeye de evet denmez. Arada ki dengenin sağlanması lazım. Ben de hayır dememeye çalışıyorum ama doğrusunu da anlatıyorum. Aman ağlamasın sussun diye her istediği yapılınca önüne geçilemiyor maalesef. Tavsiyeye gelecek olursak herkesin çocuğu kendine özeldir, yanlış düşünüyorum ama ben böyle bir insanla arama mesafe koyardım ki vardı böyle bir insan hayatımda direk mesafe koydum. Olabilecek şeyler ver olamayacak şeyler var.